کابل HDMI فلت 10 متر
کابل HDMI فلت 10 متر
کابل HDMI فلت 10 متر
کابل HDMI فلت 10 متر
کابل HDMI فلت 10 متر
کابل HDMI فلت 10 متر

کابل HDMI فلت 10 متر


کد کالا: NLP-21269

مناسب برای لپ تاپ ها، کنسول های بازی ، TV Box ها، پروژکتور ها ، تلویزیون ها، مانیتور ها و ...

245,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

سفارشات ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت های سایت بروز میباشد با خیال راحت ثبت سفارش کنید

فروش عمده

فروش عمده

اگر همکار یا فروشنده هستید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و در چت آنلاین یا تلگرام nanolink_support@ برای حساب همکاری اقدام کنید

پیک تهران

پیک تهران

پیک در تهران با هماهنگی واحد فروش در ساعات کاری همان روز یا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

کابل HDMI فلت سونی دارای 10متر طول می باشد و طویل بودن آن باعث شده تا کاربر راحت تر از آن استفاده کند. بنابراین با استفاده از این کابل قادر خواهید بود تا در هر نقطه از اتاق کنفرانس یا سالن همایش هستید، کابل را به منبع ویدیویی خود متصل کنید و تصاویر و ویدئوهای خود را بر روی پرده نمایش پروژکتور یا هر دستگاه دیگری که دارای پورت HDMI می باشد پخش کنید.

با استفاده از این کابل تبدیل شما این امکان را خواهید داشت که به هر دستگاهی که دارای پورت HDMI می باشد متصل شوید. درنتیجه دیگر مهم نیست که دستگاه شما تلویزیون LED است یا LCD یا پلاسما. شما به راحتی قادر خواهید بود تا به انواع DVD-Player ها ،کنسول های بازی،سیستم های حرفه ای صوتی و تصویری،دوربین های دیجیتال و تمام دستگاه هایی که دارای پورت HDMI هستند متصل شده و از نمایش تصاویر و ویدئوهای خود لذت ببرید.

یکی از مهم ترین ویژگی های این کابل قابلیت پشتیبانی آن از رزولوشن های فول اچ دی و 4K است. در واقع هر کابل HDMI معادل سه کابل Component Video و شش کابل صدای آنالوگ کار انجام می دهد. با توجه به اینکه  هیچ تبدیلی از آنالوگ به دیجیتال و یا هیچ فشرده سازی روی اطلاعات اعمال نمی کند و اطلاعات به صورت استاندارد منتقل می شوند به همین دلیل کیفیت صدا و تصویر در سیستم HDMI حفظ می شود. بنابراین این رابط HDMI می تواند بدون فشرده سازی و کاهش کیفیت تصاویر و صداها، اطلاعات را بین دستگاه هایی  که پورت HDMI دارند منتقل کند.

کد کالا
NLP-21269
جدول اطلاعات مقادیر
کانکتور A HDMI MALE TYPE A
کانکتور B HDMI MALE TYPE A
متراژ 10 متر
جنس بدنه پلاستیک PVC

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

کابل HDMI فلت 10 متر