HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9
HDM وایرلس M9

دانگل HDMI وایرلس ANYCAST M9 PLUS

کد کالا: NLP-21574

با استفاده از این دستگاه میتوانید تصاویر موبایل و رایانه خود را بر روی تلوزیون بیندازید مهمترین مزیت این مدل به مدلای قبلی اینست که دیگر نیازی به کنترل سوییچ ندارید.

برند:

460,000 تومان

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

سفارشات ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت های سایت بروز میباشد با خیال راحت ثبت سفارش کنید

فروش عمده

فروش عمده

اگر همکار یا فروشنده هستید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و در چت آنلاین یا تلگرام nanolink_support@ برای حساب همکاری اقدام کنید

پیک تهران

پیک تهران

پیک در تهران با هماهنگی واحد فروش در ساعات کاری همان روز یا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

از انواع دانگل وای فای تلویزیون برای پخش و نمایش تصویر، ویدیو، صدا، موزیک، نمایش فایل‌ها و انجام بازی‌ها از روی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ بر روی صفحه بزرگ نمایش انواع تلویزیون ال ای دی، ال سی دی و پلاسما، ویدیو پروژکتور، مانیتور و هر نمایشگر دیگری که دارای ورودی پورت مادگی HDMI است استفاده می شود. هر گوشی موبایل که دارای سیستم عامل Android یا IOS آیفون و آیپد باشد می تواند با استفاده از دانگل وای فای انی کست مدل M9 PLUS و از این طریق و به صورت بی‌سیم وایرلس تصاویر و صدا را به صفحه نمایش بزرگتر انتقال دهد. امکان ارسال انواع فایل های چند رسانه ای، عکس، ویدیو، صدا، فایل های اجرایی روی گوشی موبایل و مرور اینترنتی، نمایش شبکه های تلویزیونی آنلاین و .. با استفاده از این دانگل وای فای ارزان و اقتصادی HDMI امکان پذیر است. دانگل وای فای انی کست M9 PLUS از فناوری ها و حالت های انتقال WIFI و فناوری AirPlay و DLNA و Cloud و میراکست پشتیبانی می کند. ذکر این نکته لازم است که برند تلویزیون نمایشگر اهمیتی ندارد و این ابزارک روی تمامی برندهای تلویزیون کار می کند. دانگل وای فای تلویزیون ال جی ، سونی ، سامسونگ ، هیتاچی ، پاناسونیک و .. به شمار می آید.

برند کد کالا
NLP-21574

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

دانگل HDMI وایرلس ANYCAST M9 PLUS