تبدیل AV به  VGA برند MINI
تبدیل AV به  VGA برند MINI
تبدیل AV به  VGA برند MINI
تبدیل AV به  VGA برند MINI
تبدیل AV به  VGA برند MINI
تبدیل AV به  VGA برند MINI

تبدیل AV به VGA برند MINI

کد کالا: NLP-21596

دستگاه مبدل درگاه AV به وی جی ای RGB برند MINI اورجینال با چیپ IC جدید، درگاه ورودی AV سه فیش سه رنگ، درگاه خروجی VGA جهت تصویر و AUX 3.5 میلی‌متری جهت خروجی صدای استریو، دارای کلید تنظیم رزولیشن 720P و 1080 جهت بالاترین کیزان کیفیت تصویر، کابل USB و ورودی منبع تغذیه به صورت مادگی MINI USB جهت اتصال به شارژر یا پورت یو اس بی 5 ولت 1 آمپر

برند:

350,000 تومان

تعداد:

موجود است

ارسال سریع

ارسال سریع

سفارشات ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت های سایت بروز میباشد با خیال راحت ثبت سفارش کنید

فروش عمده

فروش عمده

اگر همکار یا فروشنده هستید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و در چت آنلاین یا تلگرام nanolink_support@ برای حساب همکاری اقدام کنید

پیک تهران

پیک تهران

پیک در تهران با هماهنگی واحد فروش در ساعات کاری همان روز یا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

تبدیل فیش AV سوزنی به VGA چه کاربردی دارد؟

این دستگاه مبدل صوتی و تصویری امکان تبدیل کردن پورت AV صدا و تصویر را به VGA و AUX دارد. به این معنا که می‌توان خروجی صدا و تصویر که به صورت فیش RCA سه فیش سه رنگ است را به درگاه VGA تبدیل کرد. برای نمونه خروجی صدا و تصویر رسیور ماهواره، گیرنده دیجیتال، پلی استیشن و کنسول‌های بازی، DVD و VCD پلیرها، دی وی آر DVR و NVR دوربین‌های مداربسته و... را به خروجی VGA برای انواع مانیتور، پروژکتور و نمایش‌گرها تبدیل کرد.

تبدیل مانیتور به تلویزیون

یکی از کاربری‌های مهم این دستگاه تبدیل مانیتور به تلویزیون است. همان‌گونه که می‌دانیم بیش‌تر مانیتورها و نمایشگرها دارای پورت ورودی تصویر VGA هستند و احتمالا ورودی AV ندارند. اما دستگاه‌هایی مانند رسیور ماهواره، گیرنده دیجیتال، پلی استیشن و کنسول های بازی و.. خروجی صدا و تصویر RCA  یا همان AV دارند. در نتیجه با بهره‌گیری از این دستگاه می‌توان تصویر این دستگاه‌ها را روی مانیتور مشاهده کرده و آن را تبدیل به تلویزیون کرد.

روش راه اندازی و منبع تغذیه

برای استفاده نیاز است که نخست با استفاده از یک کابل AV سه فیش صدا و تصویر را از دستگاه مورد نظر دریافت و به ورودی INPUT دستکاه مبدل AV به VGA داد و سپس با استفاده از یک کابل VGA تصویر را از خروجی مبدل دریافت و به ورودی تصویر مانیتور یا نمایشگر داد. با استفاده از کابل USB موجود در بسته بندی و با استفاده از یک شارژر موبایل یا پورت مادگی USB تلویزیون یا رایانه برق 5 ولت دستگاه را تامین کرد. ( روی بدنه دستگاه یک فیش مادگی MINI USB جهت تغذیه وجود دارد )

خروجی صدا AUX

نکته قابل توجه این است که درگاه VGA تنها انتقال دهنده‌ی تصویر است و امکان انتقال صدا را ندارد. برای این موضوع نیز خوشبختانه این دستگاه یک خروجی صدا استریو به صورت فیش مادگی AUX 3.5mm روبردی در نظر گرفته است که می‌توان این خروجی صدا را با استفاده از یک کابل AUX صدا یا کابل 1 به 2 صدا اسپیکر به ورودی صدای انواع اسپیکر، سیستم صوتی، سینمای خانگی و . متصل نمود.

برند کد کالا
NLP-21596

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

تبدیل AV به VGA برند MINI