کارت PCI USB 2.0 مدل 5 پورت

کارت PCI USB 2.0 مدل 5 پورت


کد کالا: NLP-21373

  • تعداد پورت‌ها: پنج عدد
  • سازگار با پورت‌های: USB 3.0، USB 2.0، USB 1.1
  • شیار کارت خوان: ندارد
  • قابلیت اتصال آداپتور: ندارد
  • LED: ندارد

108,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

سفارشات ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت های سایت بروز میباشد با خیال راحت ثبت سفارش کنید

فروش عمده

فروش عمده

اگر همکار یا فروشنده هستید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و در چت آنلاین یا تلگرام nanolink_support@ برای حساب همکاری اقدام کنید

پیک تهران

پیک تهران

پیک در تهران با هماهنگی واحد فروش در ساعات کاری همان روز یا یک روز کاری آینده ارسال میگردد


چیپ این محصول توسط شرکت ژاپنی NEC ساخته شده و به درگاه PCI رایانه شما متصل می شود و کمبود تعداد USB را در رایانه شما جبران می کند. کارت های پی سی ای به طور کلی برای اضافه کردن و یا به وجود آوردن پورت های مورد نیاز بر روی مادر بورد مورد استفاده قرار میگیرند .

محصولی که در حال خرید آن هستید کارت پی سی ای یو اس بی دو پنج پورت (PCI USB2 5 PORT) است که بیشتر برای اضافه کردن چند پورت یو اس بی ماده (usb AF) در پشت کیس مورد استفاده قرار میگیرد ، به طور معمول تعداد پورت های مورد نیاز بر روی مادر برد ها کم هستند که کارت های پی سی ای این مشکل را حل نموده اند.

کارت پی سی  آی PCI یکی از کارت های متداول در کامپیوتر هاست ،یکی از آنها افزایش یا اضافه کردن USB 2.0 است همانظور که از اسمش پیداس بر روی شکاف اسلاید پی سی آی مادر برد نصب می شود.
مزیت این کارت اضافه کردن یو اس بی 2.0 به دستگاه هایی است که پورت یو اس بی 2.0 ندارند یا یو اس بی های آن کافی نیست به آسانی با یک کارت میتوان از  یو اس بی 2.0 استفاده کرد.

اگر یو اس بی 2 به دلیل قدیمی بودن دستگاه روی لپ تاپ یا کامپیوتر خود ندارید و میخواهید به میزان توان هارد یو اس بی 2 سرعت انتقال اطلاعات بر روی کامپیوتر استفاده کنید پیشنهاد میکنیم برای کامپیوتر از کارت های یو اس بی 2  میتوانید استفاده و تهیه نمایید .که در اینجا نمونه این کارت را میبینید و میتوانید تهیه نمایید.

نکته: پورت Pci شیاری از درمادر برد کامپیوتر هاست  که قابلیت اتصال کارت های مختلف مثل کارت تی وی ،یو اس بی 3 و… را برای ما فراهم می آورد.

کد کالا
NLP-21373

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

کارت PCI USB 2.0 مدل 5 پورت