کابل تعمیری آداپتور لپ تاپ ایسوس سر نرمال

کابل تعمیری آداپتور لپ تاپ ایسوس سر نرمال


کد کالا: NLP-21397

کابل تعمیری شارژر لپ تاپ ASUS دو سیمه با کانکتور به قطر درونی ۲٫۵ میلی متر و قطر بیرونی ۵٫۵ میلی متر که به عنوان کابل شارژر لپ تاپ ایسوس استفاده می شود .

برند:

43,000 تومان

تعداد:

ناموجود

ارسال سریع

ارسال سریع

سفارشات ثبت شده حداکثر تا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت بروز

موجودی و قیمت های سایت بروز میباشد با خیال راحت ثبت سفارش کنید

فروش عمده

فروش عمده

اگر همکار یا فروشنده هستید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و در چت آنلاین یا تلگرام nanolink_support@ برای حساب همکاری اقدام کنید

پیک تهران

پیک تهران

پیک در تهران با هماهنگی واحد فروش در ساعات کاری همان روز یا یک روز کاری آینده ارسال میگردد

ممکن است برای همه ما پیش بیاید که با مشکل خرابی شارژر یا آداپتور لپ تاب خود مواجه شویم. در این شرایط می توان به جای خرید دوباره شارژر از کابل های تعمیری استفاده کرد. اما لازم است که در هنگام خرید به چند نکته توجه کنید : اول اینکه حتما باید به مدل و برند لپ تاپ خود توجه کنید تا کابل تعمیری متناسب با آن را بخرید. نکته دوم ولتاژ خروجی بوده که بسیار مهم است تا با لپ‌تاپ شما هماهنگ باشد. در واقع می توان گفت که آداپتور لپ تاپ به عنوان یک تبدیل است که جریان برق معمولی 110 تا 240 ولتی (AC) را به جریان برق با ولتاژ کمتر که دستگاه‌های کوچکتر‌ احتیاج دارند تبدیل می‌کند و از طریق کابل به آن‌ها می‌رساند. محصول معرفی شده در این بخش کابل تعمیری لپ تاپ ASUS است. این کابل تعمیری لپ تاپ به گونه ای طراحی شده که کاملا استاندارد است و مانع از ورود جریان های غیرمعمول به سیستم شما می شود. کابل تعمیری شارژر لپ تاپ ASUS دو سیمه با کانکتور به قطر درونی 2.5 میلی متر و قطر بیرونی 5.5 میلی متر که به عنوان کابل شارژر لپ تاپ ایسوس استفاده می شود. لازم به ذکر است که این کابل دارای جنسی با کیفیت و مقاوم است و بسیار منعطف می باشد.

برند کد کالا
NLP-21397
جدول اطلاعات مقادیر
سایز 5.5*2.5

نظرات

edit نظر خود را بنوسید

کابل تعمیری آداپتور لپ تاپ ایسوس سر نرمال